Auto Pippel Pippel Bramen Autoschade Pippel Pippel Automatisering Van Arendonk Makelaardij Van Doorn Geldermalsen Fysio Xtra Hart van Haaften Ridder en Den Hertog def Satter Assurantien Kwekerij De Waal Arie de Jongh tandtechniek mucon1a vrienden wilhelmina kinderziekenhuis 1.07 varkensbedrijf Pippel11 Wakkermans Interlec

Wedstrijdprogramma

Zoeken

Nu online

We hebben 33 gasten en geen leden online

Belangrijkste punten uit Algemene Ledenvergadering van vrijdag 24 november jl.


Aanwezig: 4 bestuursleden en 29 leden.

Bestuursmutaties
Janco van Doorn is afgetreden als penningmeester, Janco maakt het lopende seizoen af als Algemeen bestuurslid.
Dennis is van Horssen is herkozen als Algemeen bestuurslid.
Marijke van Santen is toegetreden als bestuurslid Activiteiten/algemeen.
Jacco de Kiviet
is toegetreden als bestuurslid Jeugdzaken.
Johan van Zoelen is toegetreden als bestuurslid Sponsoring/Kleding & materialen.

Het bestuur is nu als volgt samengesteld:
* Voorzitter                                                     Guido Verseijl             
* Secretaris                                         Heleen de Wit             
* Penningmeester                               Vacature                                 
* Algemeen                                         Janco van Doorn         
* Algemeen                                         Dennis van Horssen  
* Activiteiten/algemeen                       Marijke van Santen      
* Jeugdzaken                                      Jacco de Kiviet
* Sponsoring/Kleding & materialen   
  Johan van Zoelen        

Bestuursleden worden volgens de statuten benoemd voor een periode van 3 jaar. Na 3 jaar treedt je af volgens het aftreedrooster en kan een bestuurslid evt. mits hij/zij zich verkiesbaar stelt worden herkozen door de leden. Verder is het te allen tijde mogelijk dat een bestuurslid tussentijds aftreedt. Voorzitter, Penningmeester en Secretaris mogen nooit gelijktijdig aftreden omdat zij het dagelijks bestuur vormen.

Contributie voor seizoen 2018/2019 en seizoen 2019/2020
Door de meerderheid van de leden is ingestemd met de voorgestelde contributieverhoging.

Contributie-   Contributie
bedrag per jaar   bedrag per jaar
  2018-2019   2019-2020
Senioren  €          168,00   €        180,00
Junioren 16 tot 18 jaar €          116,00   €        124,00
Jeugd 12 tot 16 jaar €            96,00   €        102,00
Jeugd tot 12 jaar €            78,00   €          84,00
Kabouter 5 jaar €            48,00   €          54,00
Donateur + verz. €            78,00   €          78,00
Donateur €            60,00   €          60,00
Donateur 65+ €            30,00   €          30,00

 

Vanuit de leden komt de vraag of het bestuur weleens heeft nagedacht om de contributie te verhogen met bijv. € 50,-. Dit bedrag is terug te verdienen door per seizoen een aantal uren vrijwilligerswerk te verrichten voor de vereniging. Zolang de vereniging zonder al te veel problemen de vrijwilligerstaken in kan vullen is dit nog niet aan de orde. Wellicht een plan voor de toekomst

Jeugdzaken
Jacco de Kiviet is gekozen als bestuurslid Jeugdzaken. Vanuit het hoofdbestuur wil Jacco de Kiviet (met ondersteuning van de overige bestuursleden en met vrijwilligers) de dagelijkse gang van zaken bij de jeugd zo goed mogelijk organiseren. Vanzelfsprekend is hij ook het aanspreekpunt voor jeugdtrainers en jeugdleiders. Voor het verder ontwikkelen van de jeugdteams heeft Jacco de Kiviet onlangs een “technisch klankbord” opgestart. Naast Jacco de Kiviet maken Jacco Muilenburg, Jasper van Schijndel, Christiaan van Housselt en Johan de Wit hier deel van uit. Verder organiseert en/of coördineert Jacco óók diverse jeugdactiviteiten  o.a. Grote Clubactie, Sinterklaas en wedstrijdbezoek RKC.

Bestuurspunten:

*Subsidie duurzaamheidsfonds
Guido Verseijl legt in het kort de plannen voor LED-verlichting uit voor onze velden en oefenhoek. Voor subsidie hiervoor is hij samen met andere (sport)verenigingen al ongeveer anderhalf jaar in gesprek met de gemeente Neerijnen. Hopelijk wordt er 1 februari 2018 een beslissing genomen in de raadsvergadering van de gemeente Neerijnen. Zodra hier meer over bekend is volgt nadere info.         

*Alcohol
Er is enkele weken geleden een controle geweest op alcoholverstrekking aan minderjarigen. Aan de betreffende jongen van 17 jaar en 10 maanden is om zijn ID bewijs gevraagd en géén alcohol uitgegeven. Ons barpersoneel heeft het dus uitstekend gedaan! Bij twijfel over leeftijd vraagt
het barpersoneel om legitimatie. Verwachting is dat dit seizoen sportclubs nog vaker gecontroleerd gaan worden op verkoop van alcohol aan minderjarigen. Boete voor de club voor alcohol uitgifte aan minderjarigen is ongeveer € 1500,-.
Alcohol < 25 jaar legitimatie kunnen laten zien.                           
             < 18 géén alcohol

*Huishoudelijke punten/verantwoordelijkheid  
- een biertje drinken in de kleedkamer is prima, maar blijf er niet te lang hangen. 

- laat kleedkamers opgeruimd achter.
- wees zuinig op ballen, sleutels, materialen, kleding  etc. van de club.
- maak gebruik van het tassenrek buiten.

*Vrijwilligers
Het bestuur bedankt de vele vrijwilligers voor hun inzet op welke manier dan ook bij onze club!

Voor met name de bardienst op dinsdag van 18.00 tot 20.00 uur worden nog vrijwilligers gezocht. Ook worden er vrijwilligers gevraagd om bestuurskamerdienst te draaien op de zaterdagmiddagen. Je treedt op als gastheer/gastvrouw en ontvangt de begeleiding van de bezoekende clubs, scheidsrechters, fotografen etc.

Wil je net als vele anderen je ook inzetten voor onze club? Geef dit dan aan bij één van de bestuursleden of stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

 

Bestuur v.v. Haaften