Algemene Ledenvergadering

Op vrijdag 2 februari 2024 hebben we de Algemene Ledenvergadering over seizoen 2022-2023 gehouden. Aanwezig: 4 bestuursleden en 32 leden.
Bestuur mutaties: Toegetreden: Rianne van Schijndel (Algemeen bestuurslid) Tom Wigmans (Bestuurslid Activiteiten/algemeen)
Het bestuur is per 2 februari 2024 als volgt samengesteld:
* Voorzitter : Vacature
* Secretaris: Heleen de Wit
* Penningmeester: Vacature
* Wedstrijdsecretaris : Yvette Hurkmans
* Kleding/Sponsoring : Vacature
* Algemeen: Arie de Jongh (Stopt per 30-06-2024)
* Algemeen: Feddo van der Molen
* Algemeen : Rianne van Schijndel
* Activiteiten/algemeen : Tom Wigmans

LET OP: Per 30-06-2024 legt Christien van Willigen na meer dan 10 jaar de taken van Penningmeester DEFINITIEF neer! Graag komt het bestuur z.s.m. in contact met iemand die de taken van Christien wil overnemen. Vraag eens rond in je familie- of kennissenkring en laat het ons weten!

De taken van Kleding/Sponsoring zijn overgenomen door Arja de Bruin en Edwin Molenaar. Weet je een (reclamebord)sponsor geeft het door aan Arja of Edwin of stuur een e-mailtje naar sponsoringvvhaaften@gmail.com

Afwikkeling stroomschade
We hebben op 5 juni 2023 stroomschade gehad door graafwerkzaamheden bij het aanleggen van het kunstgrasveld. Er zijn hierdoor veel apparaten kapot gegaan. In de afgelopen maanden zijn al deze apparaten gerepareerd of vervangen. Een groot deel van de schade wordt door de verzekering vergoed.

Contributie
Het plan is om de contributie voor seizoen 2024-2025 niet te verhogen. Tenzij niemand binnen onze club de functie/taken van de penningmeester wil overnemen. We zijn dan genoodzaakt de taken uit te besteden en hebben voornemens de kosten hiervan door te belasten aan de actieve/spelende leden.

Verduurzaming Sportcomplex Elzenbos
We willen het sportcomplex verder verduurzamen en hiermee de hoge energienota verlagen. We hebben Miosole uit Zaltbommel opdracht gegeven om 72 stuks zonnepanelen te leggen op de sporthal. De prijzen van zonnepanelen zijn op dit moment aantrekkelijk daarnaast kunnen we subsidie hiervoor aanvragen. De terugverdientijd van de investering is ongeveer 3 jaar.

B-veld
Het B-veld heeft afgelopen zomer een toplaag renovatie gehad, het najaar is het veld gevertidraind, bezand en gesleept. Het B-veld is te nat geweest om de ballenvanger netten op te hangen en het scorebord te verplaatsen. Dit wordt in de komende maanden gerealiseerd met hulp van rolsteigers of hoogwerker. Extra handjes zijn hierbij welkom. Langs de afrastering gaan we onderzoeken wat mogelijk is om de ballen tegen te houden en evt. het veld wat sfeervoller te maken. Graag horen we je ideeën hiervoor.

Bestellen kleding
Via de webshop op vvhaaften.nl kun je eenvoudig een nieuw voetbalbroekje, kousen of trainingskleding bestellen. Een aantal artikelen liggen op voorraad. Na je bestelling wordt er contact met je opgenomen en een betaalverzoekje gestuurd en ontvang je z.s.m. je bestelde kleding.

Nieuwe hoofdtrainer
Voor het seizoen 2024-2025 is onlangs Marcel de Groot (nu nog hoofdtrainer van Herovina) aangesteld als opvolger van Eelke Oomkens.

Activiteiten
Heb je een idee voor een activiteit of wil je een activiteit organiseren? Dat kan! Je kunt hiervoor contact opnemen met Tom Wigmans.

NL-Doet op vrijdag 15 maart
Wij doen mee met NL-Doet op vrijdag 15 maart. Kom gezellig een handje mee helpen. Er is altijd iets wat je kunt doen en voor lunch wordt gezorgd! Contactpersoon is Rianne van Schijndel.

Opslagloods
De opslagloods van machines en sportmaterialen is aan vervanging toe, hiervoor zijn ook plannen in de maak.
Tot slot, we zijn een VERENIGING en continue op zoek naar mensen die de club vooruit willen helpen. Kan jij de club ergens mee van dienst zijn met jou kennis of omdat je heel handig bent, heel graag. Laat het ons weten.

Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur