Webshop

Bestel online je voetbalkleding van v.v.HAAFTEN

Maak je bestelling online compleet en verzend je bestellijst. Als dit niet lukt, kun je ook op woensdagavond kleding aanschaffen. Angelien van Dooijeweert is dan aanwezig tussen 19:15 uur en 20:00 uur.

V.V.Haaften Wedstrijdsokken Bestellen

V.V.Haaften Wedstrijdbroekje Bestellen

Bestellen & Afhandeling

Wanneer je een bestelling wilt plaatsen, doorloop je eenvoudig de volgende stappen:

Selecteer de gewenste artikelen en maten.

Ga naar bestellijst en vul jouw contactgegevens in.

Klik op versturen en wij houden je op de hoogte.

Nadat wij jouw bestelling hebben ontvangen gaan wij aan de slag om de spullen voor je klaar te leggen. Je ontvangt een bericht van ons zodra alles gereed is, en vaak liggen de spullen voor je klaar in de kantine (achter de bar) of bij de bestuurskamer.

Betaling

Onze voorkeur gaat uit naar betaling via een betalingsverzoek dat je vanuit de voetbalclub ontvangt. Dit is de makkelijkste en efficiëntste manier.

Mocht dit niet mogelijk zijn, dan kunnen we ook afspreken om het bedrag aan de bar te voldoen, zowel per pin als contant.

Mocht je twijfels of vragen hebben, stuur gerust een e-mail naar sponsoringvvhaaften@gmail.com en je ontvangt snel een antwoord van ons.

Goed om te weten: iedere speler is zelf verantwoordelijk voor zijn V.V.Haaften wedstrijdbroekje en -sokken. Wees er dus zuinig op en voorkom dat je jouw spullen “kwijtraakt”.

Webshop Artikelen