Op zaterdag 26 augustus 2023, vanaf 09:30 uur, staat het nieuwe seizoen te trappelen om van start te gaan met een dag vol sportieve en feestelijke hoogtepunten.

Voetbalvereniging Haaften nodigt jou uit voor de feestelijke officiële opening van ons nieuwe kunstgrasveld op de voetbalclub. Ervaar een dag boordevol sportiviteit, plezier en gemeenschapsgeest.

Om deze mijlpaal te vieren, heeft de club een voetbalevenement georganiseerd dat jong en oud een geweldige dag belooft te bezorgen. Met trots opent v.v.HAAFTEN haar sprankelende kunstgrasveld en nodigt iedereen van harte uit om dit bijzondere moment samen te vieren.

Naast de voetbalwedstrijden staan er nog tal van andere activiteiten te wachten op de bezoekers. Vanaf 9:30 uur verwelkomen we bezoekers op het terrein. Voor meer informatie en het dagprogramma, bekijk de onderstaande flyer.

Activiteitenprogramma: