Info Sponsoring

Wilt u onze club sponsoren, dat kan! Binnen onze vereniging zijn er diverse mogelijkheden om uw onderneming extra aandacht te geven, of het nu gaat om een banner op onze site, een advertentie op de flatscreen in onze kantine of bord/spandoek-reclame langs het hoofdveld, alles is mogelijk.

Ook hebben wij speciale pakketten voor u gemaakt (brons, zilver, goud en platinum) waarin diverse mogelijkheden in verschillende prijs varianten zijn samengesteld.

Bent u geïnteresseerd in onze sponsormogelijkheden en wilt u tegelijkertijd onze club ondersteunen, vraag dan geheel vrijblijvend naar ons aanbod, onze sponsorcommissie (zie kopje Info/Bestuur/commissies) staat u graag te woord om de mogelijkheden te bespreken!

U kunt ook mailen naar: sponsoringvvhaaften@gmail.com