Het seizoen 2024-2025 is onlangs weer begonnen met de trainingen en wedstrijden. We wensen je veel succes en plezier en denk eraan dat je deel uitmaakt van een team. Afgelopen seizoen zijn er helaas veel wedstrijden verzet en/of niet gespeeld.

Tijdens de zomerstop hebben de voorbereidingen plaatsgevonden voor het nieuwe seizoen met o.a.:

• kennismaking nieuwe trainers; Marcel de Groot (1e elftal) en Freek Wittenrood (O23/2e);
  • nieuwe teamindelingen en trainingsschema;
  • onderhoud (kunst)grasveld;
  • is de verzorgingskamer netjes opgeknapt door de onderhoudsploeg;
  • is het scorebord verplaatst, de gemaakte kosten van de betonnen vloer en verplaatsen van het
    scorebord van het grasveld naar het kunstgrasveld is door Kalibratie Bureau Nederland (sponsoring) mogelijk gemaakt.

Jeugd
Zaterdag 24 augustus heeft de jeugd het seizoen afgetrapt met een leuke gezamenlijke training en een teampresentatie. Op vrijdag 29 augustus is een gedeelte van de Jeugdafdeling naar de wedstrijd RKC – AZ geweest.

Inleveren clubeigendommen

Een vriendelijk verzoek aan spelers die gestopt zijn (of lager gaan voetballen) en aan trainers en leiders die nog in het bezit zijn van clubkleding/materialen/sleutels, graag dit in leveren op de club bij iemand van het bestuur of de jeugdcommissie.

Acties

De B’tjes actie van de COOP in Haaften heeft het mooie bedrag van € 844,- opgebracht. Op dit moment kun je een stem uitbrengen voor de Rabo Clubsupport actie. Hiervoor moet je lid zijn van de Rabobank. Stemmen kan via de Rabo App of door in te loggen op de website van de bank via https://www.rabo-clubsupport.nl/west-betuwe/deelnemers. Binnenkort start ook de Grote Clubactie waarbij onze jeugdleden loten gaan verkopen. Deze acties zijn voor ons belangrijk, want met de opbrengst worden leuke (jeugd)activiteiten georganiseerd en/of sportmaterialen aangeschaft.

Activiteiten

De activiteitencommissie is erin geslaagd om weer diverse DJ’s en feestjes te plannen voor komend seizoen. We starten op 5 oktober met het Oktoberfest met DJ Bas en Tom en in de decembermaand hebben we de vertrouwde Kerstparty en de klaverjasmiddagen. Het hele programma voor het komende seizoen is hier te vinden.

Vrijwilligers

Om de club draaiende te houden zijn er veel vrijwilligers nodig. Wil je de club af en toe helpen met één van de diverse werkzaamheden? Laat het weten aan het bestuur of stuur een mailtje naar secretaris@vvhaaften.nl.

Spelregels VV Haaften
Graag je aandacht voor enkele spelregels welke wij hanteren op de club.
We vragen je vriendelijk deze te respecteren.

• Tijdens wedstrijden blijven ouders/toeschouwers achter de afrastering;
  • het plaatsnemen in een dug-out is niet toegestaan;
  • het gebruik van consumpties op het kunstgrasveld is verboden;
  • langs de zijlijn is het gebruik van alcohol en glaswerk verboden;
  • het afsteken van vuurwerk is verboden;
  • roken en vapen langs de zijlijn is verboden.

Terras

Roken/vapen is evenals het nuttigen van alcohol alléén nog toegestaan op het terras. Dit heeft te maken met rookvrije sportaccommodaties in 2025. Meer informatie hierover vind je op https://nocnsf.nl/handboek-wet-en-regelgeving/14-rookvrije-sportverenigingen-en-sportevenementen-in-2025. De boetes voor de club kunnen oplopen tot € 4.500,-.

Glaswerk op het terras is (eigenlijk) tijdens wedstrijden niet toegestaan, door het glaswerk op te ruimen in de kratten en/of mee naar binnen mee te nemen, kunnen we dit beperken en laten we dit vooralsnog toe. Graag afval/peuken opruimen in de daarvoor bestemde afval- en asbakken.

Kleedkamers:

Voor degene die gebruik maken van een kleedkamer, laat deze netjes, veegschoon achter.

LET OP: Vernielingen en dergelijke door vandalisme op ons sportcomplex en/of boetes worden verhaald op de dader(s)/overtreder(s).

Kortom door je te gedragen, houden we het netjes, gezellig en werkbaar voor iedereen.

Met sportieve groet,
Bestuur vv Haaften