Op zaterdag 26 augustus trapten we af met een zeer succesvol voetbalevenement voor de jeugd, waarbij onderlinge (gemengde) wedstrijden werden gespeeld. Het was een dag vol hoogtepunten, waaronder de officiële opening van ons nieuwe kunstgrasveld en de afscheidswedstrijd ter ere van Gerrit van Willigen (leider), Michel den Braber (10 seizoenen bij Haaften 1) en Jeffrey Wolf (20 seizoenen in Haaften 1).

Een speciaal moment was de officiële opening van het kunstgrasveld door Rini Klein, een echte clubman in hart en nieren. Het doorknippen van het lint markeerde de voltooiing van een lang gekoesterde droom van onze club.

Rini Klein opent kunstgrasveld.

Tijdens dit evenement werden ook enkele gewaardeerde leden van onze onderhoudsploeg in het zonnetje gezet. Jap Bambacht, Mari Bambacht, Tuk Bambacht, Bert den Braber, Henri van Eeuwijk, Siem van Haaften, Rinie Klein, Toon van Staveren, Cor van de Wal, Jan van Weelden, Leo de Wit en Tonnie de Wit werden door het bestuur erkend voor hun toewijding en wekelijkse inzet bij het onderhoud van onze clubgebouwen en velden.

Onderhoudsploeg wordt in het zonnetje gezet.

“Een Gedenkwaardige Dag vol Hoogtepunten”

Het samengestelde elftal door Jeffrey, Michel en Gerrit met oud-spelers wat heeft gespeeld tegen het huidige 1e elftal.