Vacatures, Vacatures, Vacatures….

Hoge urgentie: nieuwe bestuursleden; voorzitter, penningmeester, secretaris, algemene leden. Overige vacatures: (jeugd)trainers, (jeugd)leiders, clubscheidsrechters, bestuurskamerdienstvrijwilligers, kantinedienstvrijwilligers, Commissieleden; EBC, kantine, jeugd, activiteiten, onderhoud.

Arie van Ingen (onderhoud grijs) is na vele jaren inzet voor de club gestopt. Martin van der Laar is nu de nieuwe contactpersoon (onderhoud grijs). Arie heeft afgelopen jaren heel veel betekend voor de club en is afgelopen december in het zonnetje gezet. We wensen Martin heel veel succes.

Er is aanvang seizoen 2021-2022 een Jeugdcommissie opgericht met Maarten, Lawrence, Rianne, Angelien, Mark, Sandór en Kees. We hebben afgelopen juli/aug. campagne “werving bestuursleden” gevoerd met Raimon, Nilco, Joyce, Téan, Anne, Yvette, Arja en Feddo. Hier is de EBC (elftalbegeleidingscommissie) uit ontstaan met Arie, Téan en Anne. (Arie is tussentijds gestopt). Feddo en Yvette zijn tot het bestuur toegetreden.

Meer weten? Meld je aan als vrijwilliger!